Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača Efektiva smatra da je odluka "Srbijavoza" da u vozovima naplaćuje dodatnih 500 dinara za kartu "kažnjavanje putnika".
Kako starije osobe da kupe on line kartu, kad ne.aju ni telefon koji to podržava?
Zašto mislite da svako mora imati platnu karticu?
Otvorite gosppdo šaltere u dovoljnom broju, da bi stariji, elektronski needukovani ljudi mogli da koriste prevou.Pri tom, na jednom takvom šalteru koji radi, radi baš needukovana osoba.
Lasta i Severtrans, neka hvala! Jahali su nas tri godine dok nije radila pruga. IC voz (Soko) i sa kašnjenjem je duplo brži, a mnogo udobniji od raspalih autobusa Laste i Severtransa. Godišnja cena povlastice K-13 (SRB PLUS) je 800 dinara. Redovnim putnicima se brzo isplati jer je cena karte za IC voz preko aplikacije 495 din., što je jeftinije i od autobusa. Da ne pričam koliko dere Nišekspres, a putuje sa pola sata duže nego Sokolom.
tako je bilo i za onu kaznu za parkiranje - jeste, nije, ima prava, nema prava
i na kraju ostalo da ipak naplaćuju i što je još gore to se smatra izvršnom ispravom pa odmah teraju ljude preko onih privatnih izvrsitelja
samo cu vas podsetiti da to zlo nije uveo Vucic
Neretko na stanicama nema saltera ili od nekoliko saltera radi samo jedan, kartomat cas radi cas ne radi. Guzve u vozovima, narocito u vreme kad ljudi idu/vracaju se sa posla nisu zato jer ulaze putnici bez kupljene karte, nego sto vozovi idu na svakih pola sata. Umesto da pojacaju polaske vozova, oni ukinu veci voz Soko i zamene ga vozom sa manjim brojem mesta. Ko ima mesecnu kartu ako putuje Sokolom mora da sedi na pomocnim sedistima ili da stoji jer ti putnici uopste ne ulaze u racunicu kad se prodaju pojedinacne karte. Kasnjenja zbog zastoja izmedju Indjije i StPazove nemaju nameru da rese dok ne krene vozovi iz Subotice. Nista ne rade da poboljsaju kvalitet usluge u komfor putnika, ali zato sprovode strogocu naplacivanjem dodatnih usluga u vidu naplata karte u vozu. Aplikacija je *****, mogu se kupiti samo pojedinacne karte, ne mogu mesecne. Ne mozete posebno kupiti ni rezervaciju sedista ako imate mesecnu kartu. Za mesecnu kartu morate imati povlasticu koja je plasticna kartica sa barom kodom i koja ne moze da se dopuni, nego vam opet izdaju papirnu mesecnu kartu koje mozete kupiti samo na salteru. Ima toliko prostora za poboljsanje usluga, a njima je samo stalo da sto vise naplate osrednju uslugu.
Svuda u normalnom svetu se putovanje vozom unapred rezerviše i u većini nije moguće ni ući u voz bez karte i rezervacije.
Efektiva podržava ovaj put švercere i bahate, kupite kartu na vreme planirajte svoje putovanje. Ima toliko opcija,,, svakako je najskuplja varijanta kupovina minut pre polaska ili u samom vozu..
Srbadiju dok ne rebneš po đepu a i po džepu, neće se naučiti reda.
Šteta je samo što taj dodatni iznos ne ide u nove investicije već u neke sumnjive tokove ili džepove("đepove").
@zgađen
Voz tu uspori jer je "odredjena" ekipa, pokrala kablove od signalizacije izmedju Stare Pazove i Indjije. Onda voz zbog bezbednosti mora da tu uspori i stane. Svakodnevno putujem na toj liniji. To se isto dogodilo u junu izmedju Prokopa i Zemuna, pa je zato voz kasnio u tom periodu.
Sreća pa gospodina kamaticu niko ne šljivi. Ja bih stavio 1000 din za doplatnu kartu u sokolu jer su guzve nepodnosljive. Presela mi je voznja BG-NS sa decom gde smo jedva uspeli da uđemo u voz, a kamoli da sednemo iako smo bili sa uredno plaćenim i numerisanim kartama, a sve zbog mnogih koji su upali bez karte. Ocito da treba jos vozova i vagona ali mislim da je doplatna karta prava stvar.
@ Khm
Soko vec duze vreme putuje 50min umesto 33-36min do Beograda. Nema objasnjenja zasto... Na sredini relacije stane svaki put pa ide 10kmh par kilometara...
Eh kada bi se ovako uvela kontrola i razcionalizacija i u državnim institucijama da se ne koriste službena vozila u privatne svrhe u ministarstvima u vladi srbije cvetala bi ova država,ali taj film nećemo gledati.Nego je uvek sirotinja pod lupom da ne uštine kakvu uslugi ili korist na račun države jer će onda njima manje da ostane
Bilo bi fino kad bi putnici na relaciji NS-BG znali zašto već dugo vremena vozovi idu sporo i kasne po desetak minuta. Tako jutarnji polasci u 6.49 i 7.19 traju po sat vremena i plus što su na tim polascima ukinute Soko garniture pa idu obične lokalne mašine. Gde su oni vozovi i one brzine iz sveta drugog dnevnika?
Ako piše da je voz pod obaveznom rezervacijom neodgovorno je ulaziti bez karte. Sigurni ste da ima mesta? Pouzdano znate da nećete sesti na neko koje je već rezervisano? Isto tako, železnica bi morala da snosi materijalne konsekvence ako voz kasni, aplikacija ili automat za kupovinu karte ne funkcioniše
Gospodin je totalno neobavešten, jer je bio na holideju kad je sve objavljeno. A kad gospodin bude edukovan i odgovoran za kvalitet putovanja tad neka daje komentare na rad drugih, a odgovor je adekvatan, i to je u skoro kod svih železnica. Toliki i za vas novinarčiće.
Soko vec duze vreme putuje 50min umesto 33-36min do Beograda. Nema objasnjenja zasto... Na sredini relacije stane svaki put pa ide 10kmh par kilometara...
Doplatna karta je ok, ako se otvori bar još jedna ili dve blagajne za naplatu karata i ako je nekoliko kartomata uvek u funkciji. U vozovima su nekad tolike gužve da kondukter uopšte ne može da prođe i pregleda i naplati karte.
Nisam informisan. Jel ima na svakoj stanici da se kupi karta? Pre par godina sam putovao vozom poslednji put. Do Odžaka. Igrom slučaja sam ušau na ž. stanici u Futogu. Ušao na stanicu, neka dva garija, tipa dis ti momak pošao... Kovelim, kartu da kupim, oni u fazonu, pa to se ovde ne kupuje ima 20 godina. Ne znam da li je ovaj novi namet samo za taj brzi voz.
Doduše, nije novi namet. Bilo tako i pre xy godina. Ne kupiš na blagajni, pa ti u vozu i neku kaznu zaračunaju. Šta već... Ali mislm da je tada mogla karta da se kupi na svakoj stanici. Ukoliko ima svugde da se kupi, onda je i ok da malo više platiš u vozu. Ukoliko ne uspeš da se prošveraš. Znači to studentariji. Bio sam i ja student. Mislim na šveranje.
"To nigde na svetu nema, da svaki putnik odakle god se stvorio u tom gradu, mora da ima karticu za vožnju, da bi dobio uslugu po redovnoj ceni."
Pa, u stvari ima, gde god da kreneš po Evropi, svuda je jeftinije da se kupi karta online/na automatu/u trafici nego kod konduktera ili šofera
Železnice treba da prime mlade i agilne konduktere, i problema neće biti. Prošle godine sam u kontinuitetu putovao svaki dan za BG osam meseci. Prva tri meseca radile neke mlade žene, ali koje nisu imale pardon da poteraju/podignu putnike koji nemaju odgovarajuću kartu, odnosno da kazne/izbace iz voza ove koji nemaju i neće da kupe kartu. Onda došle neke dekice pred penziju umesto njih, da ne kažem iz koje nam komšijske republike, i odjedared si mogao da se voziš bez karte bez pardona jer ovi jednostavno nisu radili svoj posao. Koliko sam samo piuta došao iz BG do NSa a da me niko za kartu ne priupita. Naravno da su se gužve stvorile u rekordnom roku!
A što već nedelju dana nema sokola u 07:19 iz Novog Sada nego šalju stari regio, pa nema dovoljno mesta za sve, pa ljudi stoje već na prvoj stanici u Novom Sadu, nikom ništa.
A da ne spominjem da se za sokola nekad ne može kupiti karta ni preko aplikacije, ni preko kartomata jer “nema mesta” a na šalteru stoji red do izlaza. Dajte malo bolje organizujte i vozove i prodaju karata.
Slazem se potpuno, treba da smanje sa 500 na 100-150 dinara simbolicno ovo 500 je skoro puna cena karte, znaci unesto 710 plavate 1200 jer ste zurili npr da udjete u voz sto pre. Otimacina na sto nacina
Nista novo! Neko se u "Srbijavozu" dosetio da lrimeni nesto sto se je primenjivalo u JZ u Jugoslaviji. Ako ne kupis kartu na blagajni vec kod konduktera placala se kazna u vidu 30 ili 40 posto skuplje karte. Pravdanje celnika "Srbijavoza" je glupost!
Trubilo se o toj informaciji na visee mesta. Dakle prohvatite da kartu ako kupujete u vozu placate penale. Period adaptacije je prosao. Naucili su svi koriscnici kako treba pa molim lepo iskoristeti opcije za kupovinu karata. Ni u autobus koji saobraca izmedju dva mesta necete ni uci ako su sva mesta popunjena. Sta je sa narodom uopste?!Svakako treba investitari u dodatne vozove posebno u jeku skolske godiine.
Novi Sad. Petak 6.9.24. 23:40. Poslednji voz za BG odlazi u 23:50. Šalter ne radi ("primopredaja smene"), jedan od 2 kartomata ne radi. Kartomat prima samo kartice....
Zaključak: ovi skotovi sve ovo rade namerno. 500RSD nije samo kazna, nego i diskriminacija.
Tako je i u autobusu kod nas, kod vozača 100, na trafici 65. Iskreno, mislim da je ovo OK. Ako nisi uložio trud da dođeš 10 minuta ranije i kupiš kartu na stanici, ili kupiš online, treba da platiš penal. Ceo svet ide ka digitalizaciji, a mi sada treba da ohrabrujemo ljude da kupuju kartu u vozu kao što je bilo pre 20 godina.
Uvek je karta bila nesto skuplja u vozu u odnosu na kartu koja se kupi na stanici. Samo je promenjen iznos i sve je u skladu sa vazecim zakonima. Postoje sva obavestenja, prve nedelje su putnici i dodatno podsecani od konduktera. Sada je mnogo lakse jer sa aplikacijom mozete kupiti kartu za desetak sekundi. Znam penzionere od 75 i vise godina koji to redovno rade.
Nije to app, kao aplikacija, već ako prođe, prođe. Evo prošlo u Novom Sadu, svaki put kad uđem u autobus me kazne cenom vožnje od 100 dinara. To nigde na svetu nema, da svaki putnik odakle god se stvorio u tom gradu, mora da ima karticu za vožnju, da bi dobio uslugu po redovnoj ceni.
Hajde da stvari postavimo ovako: cena karte u vozu je realna cena, a cena za sve druge vrste kupovine su niže zbog stimulacije za rasterećenje osoblja u vozu. Nema kondukter pametnija posla nego da vama izdaje kartu i vraća kusur u vagonu, u toku vožnje.
Saberite se i koristite online usluge, biće lakše svima.
Efektiva u ovom slucaju brani svercere i steti putnicima sa kartom. Dok nije uvedena doplata od 500 dinara, desavalo se da se voz toliko napuni da kondukter ne moze da prodje da naplati karte, putnici sa karton ne mogu da sednu a ponekad ni da udju u voz dok sverceri sede na njihovim mestima. Ovo se desava kada zakasni Beovoz i svi putnici udju u Regio i Regioexpress bez karte. Desava se posebno na relaciji Indjija-Novi Beograd da putnici ulaze, prevezu se 1-2 stanice koliko su i hteli bez kupovine karte. Ono sto sam primetio je da sada vecina ima karte koje se proveravaju na ulasku u voz, posebno na stanicama gde se vecina putnika svercuje i ne kupuje karte.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Efektiva: Dodatna naplata karte u vozu kazna za putnike
Autor: Danas, 021.rs
Novi Sad
•11.09.2024.
•12:23 > 17:16
Komentari 41
Milovan
Dejan
Zašto mislite da svako mora imati platnu karticu?
Otvorite gosppdo šaltere u dovoljnom broju, da bi stariji, elektronski needukovani ljudi mogli da koriste prevou.Pri tom, na jednom takvom šalteru koji radi, radi baš needukovana osoba.
Nikola
ex chapman
i na kraju ostalo da ipak naplaćuju i što je još gore to se smatra izvršnom ispravom pa odmah teraju ljude preko onih privatnih izvrsitelja
samo cu vas podsetiti da to zlo nije uveo Vucic
Bbb
NS
Ana
Куп је битан
MIk
Efektiva podržava ovaj put švercere i bahate, kupite kartu na vreme planirajte svoje putovanje. Ima toliko opcija,,, svakako je najskuplja varijanta kupovina minut pre polaska ili u samom vozu..
savche
Šteta je samo što taj dodatni iznos ne ide u nove investicije već u neke sumnjive tokove ili džepove("đepove").
Joki
Voz tu uspori jer je "odredjena" ekipa, pokrala kablove od signalizacije izmedju Stare Pazove i Indjije. Onda voz zbog bezbednosti mora da tu uspori i stane. Svakodnevno putujem na toj liniji. To se isto dogodilo u junu izmedju Prokopa i Zemuna, pa je zato voz kasnio u tom periodu.
Bojan
*
Mare
Miki
zgađen
Soko vec duze vreme putuje 50min umesto 33-36min do Beograda. Nema objasnjenja zasto... Na sredini relacije stane svaki put pa ide 10kmh par kilometara...
Pa mora da dođe do daha.
xyz
Spiridon Mekas
Sasa
Maka
Franc
Khm
dz0
/
a u gradskom prevozu moze skuplje kod konduktera.
nicija subvencija nije do zore trajala tako da necete jos dugo putovati sokolom
Daca
Kokakole
Doduše, nije novi namet. Bilo tako i pre xy godina. Ne kupiš na blagajni, pa ti u vozu i neku kaznu zaračunaju. Šta već... Ali mislm da je tada mogla karta da se kupi na svakoj stanici. Ukoliko ima svugde da se kupi, onda je i ok da malo više platiš u vozu. Ukoliko ne uspeš da se prošveraš. Znači to studentariji. Bio sam i ja student. Mislim na šveranje.
ima,ima
Pa, u stvari ima, gde god da kreneš po Evropi, svuda je jeftinije da se kupi karta online/na automatu/u trafici nego kod konduktera ili šofera
Rasa sa salasa
Putnik
A da ne spominjem da se za sokola nekad ne može kupiti karta ni preko aplikacije, ni preko kartomata jer “nema mesta” a na šalteru stoji red do izlaza. Dajte malo bolje organizujte i vozove i prodaju karata.
@bns
Ee
BGD 011
Keva
Bns
Karte su se oduvek kupovale na stanici. Ako se uzimaju u vozu ide doplatna karta.
Dema Gogić
Zaključak: ovi skotovi sve ovo rade namerno. 500RSD nije samo kazna, nego i diskriminacija.
DD
...
Jovan
APP
Aco
Saberite se i koristite online usluge, biće lakše svima.
...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H